Значка CEA MAI BUNĂ GARANTIE LA MODĂ
Mai frumos in live ... sau banii tai înapoi Mai frumos in live ... sau banii tai înapoi
Значка CEA MAI BUNĂ GARANTIE LA MODĂ
-30% RM30 cod promoțional pentru prima comandă reducere
Mai frumos in live ... sau banii tai înapoi Mai frumos in live ... sau banii tai înapoi
Wishlist 0 Кошница 0
 
Интеревю ELLE - Изображение 1

O nouă generație de vedete:

MIMI și MAYA, surorile ALESSA Frumoase, inteligente, conducătoare ale unui imperiu al modei!
U

itați de scandaluri, playmates, PR ieftin. Bulgaria are deja un nou soi de vedete: inteligente, frumoase, independente, care conduc cea mai recunoscută marcă de modă bulgară. În spatele succesului lor se află un design irezistibil, care iese în evidență prin țesături interesante și imprimeuri divine. Haideți să vedem cum Mimi și Maya de la Alessa își creează magia.

Cum am decis să ne apucăm de modă?

MAYA: Dacă există un cuvânt pe care l-aș putea folosi pentru a ne descrie viața, acesta a fost întotdeauna "modă". Am crescut în frumosul sat din Rhodope, Startsevo. Din păcate, când eram mici, tatăl nostru a murit. Pentru a ne putea crește singură, mama a lucrat timp de 12 ani, 14 ore pe zi, doar pentru a ne oferi o copilărie ca a altor copii. Copilăria noastră a fost grea, iar moda a fost lucrul care ne-a făcut viața mai colorată, mai interesantă, mai palpitantă. A fost un fel de "fereastră" către o lume frumoasă, plină de coperte de reviste, ședințe foto, videoclipuri muzicale și strălucire. Acest lucru a fost valabil pentru amândouă, dar mai ales pentru Mimi, care era obsedată, în mod literal, de hainele frumoase. A fost suficient de norocoasă să își găsească pasiunea la o vârstă fragedă și, în ciuda faptului că a auzit toată viața cum că visul ei era imposibil, nu a renunțat niciodată.

Cum v-a venit ideea pentru Alessa?

MIMI: Ideea însăși a unui brand de modă a devenit concretă când eram în primul an la UNWE. Dar s-a declanșat câțiva ani mai târziu, când am absolvit și m-am confruntat cu o răscruce în viața mea - momentul în care cineva alege ce să facă. Mi-am spus: "Unde am plecat cu această contabilitate! Vreau să-mi urmez visul din copilărie" (râde).

Am citit că ați pornit de la un site de 19 dolari. Este adevărat?

MIMI: Da. Nu este nevoie să spun că nu aveam prea mult capital de pornire pe atunci. Aveam aproximativ 5000 BGN strânși din câțiva ani de muncă pe litoralul bulgăresc al Mării Negre, iar Maya strânsese aproximativ 6000 BGN de la o brigadă de studenți din SUA. Dar această suma era extrem de mică. 14 500 BGN doar pentru site-ul web! Această ofertă preț a fost ca o găleată de apă rece ca gheața pe mine. După multe cercetări, am găsit platforma gratuită Prestashop. Toată viața mea, îmi voi aminti cum, timp de luni de zile, am scormonit prin forumuri pentru a învăța cum să instalăm acest lucru nenorocit, dând 19 dolari pentru o temă specială pentru modulul Prestashop. Toată lumea spunea că suntem nebune. Prietenii și cunoscuții comentau: " Cine o să vă cumpere hainele online?", "Ce înțelegeți voi din afacere?", "Sunteți fete de treabă, nu vă pierdeți timpul cu prostii!". Cu toate acestea, toate aceste cuvinte nu au făcut decât să ne stimuleze motivația și dorința. Astăzi, șapte ani mai târziu, Alessa este considerată de mulți ca fiind liderul modei premium din Bulgaria, cu peste 1,5 milioane de like-uri pe Facebook, peste 60.000 de clienți fericiți, printre care cele mai tari actrițe, cântărețe și modele din țară, iar în prezent a acordat un interviu uneia dintre cele mai prestigioase reviste de modă din lume.

Ce o face pe Alessa diferită de toți ceilalți?

MAYA: Spre deosebire de majoritatea celorlalte mărci de modă globale, Alessa este o afacere de familie. Suntem complet independente, fără finanțare externă. Nu trebuie să ne conformăm nimănui, luăm decizii neconvenționale și naive pentru unele afaceri. Dar moda și clienții noștri sunt întotdeauna pe primul loc. Oamenii din afara industriei nu își dau seama, dar acest lucru nu este tipic pentru marile companii de modă, unde rezultatele financiare la fiecare 3 luni sunt întotdeauna mai presus de orice. Un alt lucru pe care nu îl realizează este că lumea modei este controlată de oameni de afaceri, nu de oameni de modă. La Alessa, este exact invers. Aici avem libertatea de a crea, de a ne asuma riscuri în materie de design și de a oferi o calitate care este așteptată de la branduri cu un preț dublu. Mai presus de toate este designul - acel design Alessa, sexy, care iese în evidență și pe care clientele noastre îl adoră atât de mult.

Интеревю ELLE - Изображение 2
Интеревю ELLE - Изображение 3

Mereu sunteți zâmbitoare și drăguțe, nu știu dacă doar în fața oamenilor. Despre ce vă certați, dacă vă certați?

MAYA: Mulțumesc. Ne place să fim înconjurate de oameni pozitivi și bine crescuți. Cred că atunci când nu îți lipsesc primii 7 ani și ești o persoană pozitivă, în mod natural vei întâmpina oamenii cu un zâmbet. Ne certăm doar pentru un singur lucru - care dintre noi va primi hainele din noua colecție (râde).

Vă despart doar 2 ani - v-ați înțeles la fel de bine și când erați mici?

MAYA: Ei bine... în afară de câteva certuri și câteva șuvițe blonde de păr rupte, eram cele mai bune prietene. Și suntem și în ziua de azi.

Oamenii cred adesea că profesiile creative, cum ar fi designul, sunt o distracție nesfârșită care nu necesită muncă grea. Câte ore pe zi lucrați?

MIMI: Mulți oameni chiar cred asta, dar nu este așa. Dar să creezi 80 de modele în două luni pornind de la o bucată de țesătură sau de la o schiță pe hârtie nu este ușor. Aș invita pe oricine să observe procesul în care 30 de persoane (departamentul nostru de modă) au lucrat timp de 2 luni, 10-12 ore pe zi, pentru a face acest lucru posibil. Și vorbim doar despre crearea mostrelor, nu despre producția colecției. Dar, din nou, ne iubim munca și echipa noastră este atât de cool, încât aș fi de acord cu termenul "distracție fără sfârșit".

Și este ușor să fii și mamă, și model, și manager, și designer?

MAYA: Doar dacă ai o bunică a anului. Mămica noastră este neprețuită - nu o putem răsplăti suficient.

De unde vă îmbrăcați? Purtați doar hainele dumneavoastră de firmă?

MIMI: De 7 ani nu am mai purtat o haină care să nu fie Alessa. Ceea ce ne face atât de norocoase este faptul că atât de multe femei frumoase și elegante din țara noastră ne împărtășesc gustul pentru haine frumoase. Pentru că, pentru noi, munca a fost întotdeauna o plăcere - și cum să nu fie atunci când creezi haine de vis pentru noi toți - haine pe care le-ai căutat mereu și pe care ți-a fost atât de greu să le găsești. Ar fi mult mai greu dacă ar trebui să stilizăm haine pe care noi nu le purtăm și nu le iubim. Atunci ar fi o muncă. Acum este doar un vis devenit realitate.

Care este cel mai mare succes al vostru?

MIMI: Uimitoarea Alessa și comunitatea pe care am construit-o în jurul brandului. Acestea sunt femei frumoase și elegante care ne împărtășesc pasiunea pentru modă. Le datorăm succesul nostru, ele sunt inspirația noastră și cel mai mare succes al nostru.

Care sunt greșelile din care ați învățat cel mai mult?

MAYA: Primii 3-4 ani au fost o perioadă de învățare pentru noi unde am făcut toate greșelile pe care le-am putut face. În această perioadă, creșterea noastră a fost mult mai lentă, dar experiența a fost neprețuită. Am învățat cum să creăm haine și o structură de companie care să funcționeze bine, cu o echipă de specialiști necesari.

Povestea voastră este o sursă de inspirație pentru mulți. Ce mesaj doriți să le transmiteți?

MAYA: Mesajul nostru este "Ia-ți adio de la mediocritate". Este o idee dragă nouă, pe care o punem în designul fiecărui articol de îmbrăcăminte. O idee a succesului obținut de unul singur și a unei vieți pline de entuziasm. Sperăm ca povestea noastră să le motiveze pe tinerele fete să își urmărească visurile, să nu renunțe și să gândească în stil mare. Indiferent de ceea ce spune cineva, poți fi o femeie de succes și în Bulgaria, conducând o afacere onestă, chiar dacă pornești de la zero.

Ce sfat le-ați da fetelor care vor să devină ca voi?

MIMI: Să învețe puterea obiceiurilor ca ingredient al succesului. De asemenea, trebuie să fie capabile să se schimbe - să învețe și să se îmbunătățească permanent. Trebuie să creadă cu putere în ele și, în același timp, să se celebreze. Sună ciudat, nu-i așa? Trebuie să crezi în tine pentru a începe - credința este unul dintre cele mai importante lucruri. Dar, în același timp, nu poți fi un fanfaron." Trebuie să fii capabil să te privești în oglindă cu seriozitate, chiar critic, și să realizezi că nu știi totul. Într-adevăr, fetele care eram acum 7 ani - cu cunoștințele și abilitățile pe care le aveam atunci, nu am fi putut ajunge niciodată aici. A trebuit să parcurgem un drum lung de îmbunătățire, transformare și dobândire de noi cunoștințe și abilități. Trebuie să fii obsedat.

Unde vreți să ajungeți?

MIMI: Scopul nostru este de a face din Alessa primul brand bulgăresc de modă globală. Aceasta este pasiunea noastră. Vrem să arătăm că într-o țară mică se poate crea un produs de clasă mondială. Că aici există specialiști în modă extraordinari care sunt capabili să creeze haine frumoase și deosebite, care nu sunt de neegalat - dimpotrivă, sunt de calitate superioară față de multe altele.

Интеревю ELLE - Изображение 4

Alessa folosește cookie-urile ca să-vă usoreaza cumpărăturile. Dacă continuați să beneficiați de serviciile noastre, vom considera că dumneavoastră acceptați folosirea cookie-urilor. Aflați mai multe detalii despre cookie-urile pentru motivul cum puteți renunța la ele